Tema: Re: reikia bridkelniu
Autorius: eMJei
Data: 2015-09-03 11:38:20
dar ..pasirinkau bridbacius su veltiniais padais, sitai suteikia sauguma
nepaslist ant akmenu ir tvirciau laikytis, kas aktualu pvz stovint
nemuno srovej, akmenuotoj zonoj, kur menkiausias paslydimas, ir tave
nunes :)

gal lyginant su guminem , situ kvepuojanciu privalumas jus svoris. nu
atrodo dedies dideli ruba, bet uzsidejes nieko nejauti, optine apgaule.

temos autoriui siulyciau gal skelbimus paziurinet. Tarp dydziu
bridkleniu nera labai paprasta susigaudyti, todel bandant sutaupyti
perkama internetu, pvz is JAV, kur jau atgal siust pakeist nelabai
apsimoka, todel prashovus su dydziu dedama i skelbimus vietoje, uz
mazesne kaina. Su batu dydziais taip pat, vieni gamintojai pvz jau
iskaiciuoja i dydi neoprenine kojine kiti ne, ir pan.