Tema: Re: reikia bridkelniu
Autorius: eMJei
Data: 2015-09-03 11:06:41
nu galiu pasakyt kad kvepuojancios ir labai didelis geris. tiesiog
komfortas, jos mazo svorio, lengva apsivilkt, yra kisene mobiliakui
raktams.. visikai neprakaituoji, nesunti... gali sau zygiuoti nemunu
kelis km , apie jas pamirsti..

esme kad reikia ir paciu bridkelniu, ir specialiu braidymo batu, ir
braidymo kojiniu.

Zinoma isigyt nera lengva, bridklenes tiesiog butina matuotis... o tokiu
budu parduotuvese labai sunku surast kokia tai akcija ar ispardavima..
nes jei viska pilnom kainom perkant tai, sumele gaunasi. Geri braidymo
batai kainuoja tiek pat kiek ir pacios bridkelnes...