Tema: Re: dugnine sistemele su zyvcu
Autorius: Romas
Data: 2014-09-08 15:01:28
tvirtas kotas, rite teisnga, valo kokio 0.3 , kad uztektu per telkini .
jei nera kelmu, medziu vandenyje imi lydekine plude, kabini pageidautina plaki,
padarai gyli 1-1.5m auksciau dugno, pavakary uzmeti tokia lydekine sistema, ir eini
namo gerti kavos.
gali pakabinti koki varpeli , ar paleisti per signalizatoriu.
gali kas valanda dvi pasiziureti ar plude plaukioja, gali ryte ateiti .
valas is rites turi eiti gana lengvai, samas plaki megsta , uzrys iki "giliai" :))
skrituluys irgi gerai, bet - ji reikia gaudyti , jei nefiksuota padetis- reikes
perstatineti , jei fiksuota - nesiganys po plota. Jai plakis ir nugaistu , ne beda ,
samas zino - skanus .
jei plaki kabinsi uz nugaros, jis judes ir ratu , ir kitaip.
Jei telkinys ne hektaro , greitai turetu sureaguoti, surasti skanesta

Romanas

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:lucbaf$vcl$1@trimpas.omnitel.net...
> pagrindine problema kad metant traumuoji zyvca, as tikriausia tada leisciau pora
> skrituliu su dideliu svoriu. o kabint tai tradiciskai per nugara, arba per
> nugara+per virsutine lupa
>

> "mindis"  parašė naujienų news:lucao3$usd$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kad dar yra ta slieka tampanciu ir be samo - nutampo per nakti.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.