Tema: Re: dugnine sistemele su zyvcu
Autorius: karolis
Data: 2014-09-05 15:46:07
pagrindine problema kad metant traumuoji zyvca, as tikriausia tada leisciau
pora skrituliu su dideliu svoriu. o kabint tai tradiciskai per nugara, arba
per nugara+per virsutine lupa

"mindis"  parašė naujienų news:lucao3$usd$1@trimpas.omnitel.net...

kad dar yra ta slieka tampanciu ir be samo - nutampo per nakti.