Tema: Re: misko gerybes
Autorius: Dar321
Data: 2014-08-28 11:53:01
O jei dar nuo vaikystės džiovintą grybą toleruoju tik nuotraukoj? Įdėk
bent mažiausią gabalėlį sriubos katilan ir aš jos nebevalgysiu - man jie
tragiškai dvokia. Net kūčių stalui man visada atskirai duodavo barščių
be džiovintų grybų ir taipogi iškepdavo pyragėlių be jų.
O šviežius paruoštus ar konservuotus su malonumu valgau visus.