Tema: Re: misko gerybes
Autorius: Romas
Data: 2014-08-27 13:55:04
"Exx" <chaosochartija@gmail.com> wrote in message
news:ltkakv$plh$1@trimpas.omnitel.net...
>o sita matete? :) cia tai geras, paskaitykite
>
> http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/brangiausi-lietuvos-grybai-kaina-gali-siekti-1000-litu.d?id=65661960
>
> siaip tai skonio reikalas, bet mano senoliai visada sake, kad baravykus marinuoti
> gali tik nieko apie tai nenutuokiantys zmones, nes jie vertingesni (maistingumo
> prasme) tik dziovinti. Skonio prasme taip pat marinuoti jie tampa kaip ir visi kiti
> eiliniai grybai, praktiskai neskirsi valgydamas kur koks, o dziovinti galima tik
> baravykus, nes kiti arba juoduoja, praranda skoni, kiti pusta.

taip , dziovinti baravykai skaniausi, vienareiksmiskai
bet dziovimti paberziai, raudonikiai sriuboje irgi skanu.Taip pat ir gaminant padazus.
kas del konservuotu - del skonio nesigincysiu, valgau nuo mazens, ir
man labai skanu.Seima visa juos megsta, ir draugai/gimines  jau priprate, kad pas mus
ant stalo
toks patiekalas ne retenybe. Kaip ir konservuotos zaliuokes .
Dziovinu ir voveruskas, po to sumalu - padazui.
velniskai skanu nedideles konservuotos umedes, jos islieka kietos, malonu pakramtyti.
skiriu konservuotus nuo marinuotu , ir skirtumas - kiek dedu acto ir koks actas.
vaikysteje kaime per vasara vaikai pririnkdavome tikrai daug baravyku, na
trise, kol paskutinis nerasdavo 100 vnt is misko neidavome, vasara niekas nedraude
ryte grybauti , po pietu zuvauti ::)), per savaite vos ne kasdien kai dygo grybai juos
rinkdavome.
Mociute baravyku priraugdavo tokia gal 20 ltr statinaite, skonis buvo pasakiskas.
taigi - o ka tavo senoliai sake apie raugintus baravykus ??

beje , jau 18 stiklainiu po 0.5 siu metu baravyku nukeliavo i rusi ::))
dziovinti- atskirai , drobiniame maiselyje.

dziovinti grybai pusta TIK - kai neisziuve , arba neteisingai laikomi.

o sitokiu , kaip sarase saugomu, ko gero nerandu, arba apeinu, nes renku tik
klasikinius baravykus ::))

Romanas

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.