Tema: Re: kokiuose e-shop lankotes ir perkat
Autorius: Romas
Data: 2014-07-30 11:25:18
"Dekanas" <dekanas*NOSPAM*@mail.ru> wrote in message
news:lr0f0v$62b$1@trimpas.omnitel.net...
> as spiningavimas.lt turiu nekokia patirti.
> Viena kart pabandziau nusipirkt keitech guminuku pas juos, leido det i krepseli,
> atlikt pirkima, sumokejau $. kita diena gaunu emaila "sorry, neturim gal tiktu
> kazkas kito ..."

kazkaip su tuo pirkimu nepaciupinejus man neprilipo , suprantu , kiekvienas viskam
turime savo poziuri.
vakar namie tvarkiau irankius, ir pasiemes rite rankose pamasciau, juk pirkta daugiau
nei pries 20 metu , net nepamenu kada, pastoviai naudojama, ir jokio kaprizo.
tai SHIMANO  AERO GTM , juoda , uzrasas Made Japan yra, ir ko gero kitokiu anais
laikais nebuvo.
kai ja apziurejimui paemiau i rankas , pasukau, is kart "prilipo" , patiko.
Dabar intensyviai dirba gaudant eserius mikromasalais, ten pintas valas, ir per
daugybe metu net vyniojimo
volukas nei kiek nesusidevejo.

Romanas

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.