Tema: Re: kokiuose e-shop lankotes ir perkat žūklės įrankius
Autorius: Romas
Data: 2014-07-22 11:51:36
viskas OK, turi susikoplektaves , praeis laikas ivertinsi ka gal noretum pasikeisti,
ir zinosi i koki noresi pasikeisti.
patikek - zuvies pagausi , malonuma apturesi, to ir sieki.
priedo - meskere su maza gramatura, kaip ir visos meskeres bijo fizinio poveikio.
tas medziaginis dekliukas yra privaloma ::))
rite pusiau sekli, valas 0.18, taigi pavyniok kazka ant pagrindo, kad suvyniojus
vala bugnelis butu pilnas, toliau skris masalas
nepyk, nezinau kiek esi pasikaustes zuklese, gal tau sios mintys ir taip aiskios.::))

Romanas

"valytojas" <valytojas@g.com> wrote in message
> Kadangi apie brandus nesulaukiau atsiliepimų(jei dar bus pravers ateičiai),rezultate
> šį kart apsiprekinau Lietuvoje.
>
> Match kotas 4,2m, 5-25 g, anglie kompozitas, ~250g
> Rite 7+1, 4.9:1, 245g (su pusiau sekliu ir ilgu bugneliu, bet ne match'ui skirta)
> Valas 0,18mm, 150m, valas pavadėliams 0,14mm, 30m
> 2 plūdės (stovinčiam ir sroviniam gaudymui, numatomas Wagler plūdės pirkimas
> ateičiai)
> švinukai(dėžutė), suktukai(10 vnt.), kabliukai(10 vnt.) ir dar keletas smulkmenų..
>
> Suma 175 lt

> [...]

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.