Tema: Re: karosiuku naikinimas
Autorius: Romas
Data: 2014-07-08 14:44:39
mano matematika mane tenkina
dabar jau 19 eseriu (nuo 200g) ten ganosi.
 19 eseriu tegul suvalgo po 5 mailiukus ,tokius iki puses degtuko ilgio.
terminas liepa, rugpiutis rugsejis spalis = apvaliai 120 dienu
120 X 19 X 5 =11.400 karosiuku mailiuku vnt ::))
net jei tai ir 8.000-10.000 karosu mailiaus , tai toks kiekis ziema jau nenaudos
deguonies,
ir kitais netais jau nebebus metinukai ::))
esant tokiai siltai vasarai kaip dabar  manau bus dar viena karosu vada , rudeniop
juos irgi valgys,
taigi dar koki 10-12 tokiu 200-400g ten apgyvendinsiu, edesio uzteks visiem.
telkinio plotas apie 3.5 aro, gylis iki 3 m , lietinga vasara ji maitina salia esanti
nedidele pelke.
Tik va beda, kartu su gausesniu vandens kiekiu is tos pelkes atkeliauja tu karosiuku
ir lynuku
kontingentas.
Koks mano tikslas ?? nagi pagerinti karosiuku santykini dydi baloje .
kaip papildomas veiksmas kiekviena savaitgali nuo liepto su svogeriu pazuvaujame, 2
katinai
jau keliauja su mumis ant liepto nekvieciami , na ir vistos irgi gauna visus , kurie
uzkibo, ir matmuo mazesnis
nei  5-7 cm. o Karosu jau yra ir 500g , lynai jau po 200 g pasigauna, bet visa tai
grizta i bala.
beje , bala jau 5 metai kai pagaminta ::)) jau pirmais antrais metai reikejo ta
veiksma vykdyti.

romanas