Tema: Re: karosiuku naikinimas
Autorius: Liveris
Data: 2014-06-30 11:28:24
na kas del su suzeistu zuvu nuo lydekaiciu, tai kol pilna smulkmes jom
nereikes pulti didesnio grobio, o manau smulkmes taip greit neisnaikins, nes
ji kitais metai vel dauginsis. O kai jau mailiaus nebeliks, didesni karosai
greiciau prades augti, kai juos kazkas vaiko kaip ir karpius.
O del eseriu tai zinoma gerai ir jie savo darba padarys.

--

Pagarbiai Dalius,