Tema: Re: pamastymas
Autorius: Romas
Data: 2014-06-17 11:50:56
visos cia rasomos mintys apie teises aktus tegul sau buna, neskaiciau ju, jie man
tiesiog nereikalingi.
man galioja zmogiskumo teises aktas.
jei susiruosiau vaziuoti zuvauti , nevaziuoju juk bile kur, turiu tiksla,

pirminis pavyzdys buvo - susitariau su valdos ir liepto savininku,
mane ileido (atrakino) , pazuvavau , pasigavau kazkiek zuvies.
praeita karta ten pat, atvaziavo seimininkas , kokia val pasedejome , pakalbejome,
ir maloniai praleidome laika kartu.
zinau , kad palikau viska tvarkingai ir nebus geda kita karta susiderinti. Na negaliu
as per galvas lipti zmogui , kuris sukure tvarkinga ir patogia aplinka su galimybe ir
man pailseti.

dabar kitas variantas - noriu pazuvauti XXX ezere, maps lt maziau grazu kysuli , manau
ten
patogi vieta pazuvauti. Privaziuociau prie vartu, nueiciau pas seimininka ,
paprasyciau leidimo
ir arba gaunu , arba ne. Jei ne - vaziuoju i kokia kita numatyta vieta. jei taip -
seimininkas
daznai parodo kur ivaziuoti ir palikti masina , jei toli eiti, ir isvaziuojant
padekoju ir aptariame laimiki.
beje , isvaziuodamas paprasau tel. nr, su galimybe ateityje pasiderinti is anksto. Jei
daugiau pagaunu,
pasidaliname zuvi ::)) juk negaila.

manau tokie mandagumo aktai virsija minimus teses aktus, ir yra malonesni ir
paprastesi.

o zvejas , kuris pirminiame pvz buvo atvaziaves su nuostata, man viskas galima ir tam
yra teises
aktai, kur noriu ten einu, tiesiog turi eilini sansa sugadinti santykius tarp zemes
valdos savininko ir kitu zveju
visam laikui. Bet ar tai gerai ??

Romanas