Tema: Re: klausimas keistas !
Autorius: Romas
Data: 2014-06-12 10:43:10
nukeliauk, kai turesi laiko i kokia Maxima 8-9 vakaro.
didzioji dalis pirkeju bus jaunimas, pgrindiniai pirkiniai degtinyte, alus, saslykai
,cipsai.
alkoholio kiekis didelis tam kolektyvui , na nebent dar tiek pat ar daugiau laukia
masinose.
vienas kolektyvas pirko pagrinde alu , dar kazkokius alaus misinius, ir staiga panele
paklause -
o vodkes neimate ?? tai ko vaziuojame ?? gavo atsakyma - jei tau reikia , nusipirk
::))
aisku nubego i prekybos sale .

Ka tik buvo mokyklos pabaigimo 50 metis, prisimineme savo jaunyste, ir pamasteme,
kad anais laikais alkoholi vartojome ziauriai mazais kiekiais , lyginant su dabartimi.

kai pasikalbi su savo kolegomis zvejais , jau daug metu pasiro dogalioja taisykle, kad
alkoholi
reikia pirkti didziuosiuose centruose, maziau "netikro"
bet va man jau antras atvejis, pirmas buvo su mazu buteliuku  Metaxos, berods 300 g ,
tai 4-se
isgereme puse to buteliuko, ir visiem buvo ziauriai ziauriai bloga,  Praejo jau
nemazai metu,
maniau nebebuna.

Romanas