Tema: Re: klausimas keistas !
Autorius: HDi
Data: 2014-06-12 09:25:04
keistas pamastymas kuri isgyvenau savaitgali:
nuvykus pas fejos drauge kuri istekejo uz ukininko sunaus, aplankyt sulaukto
sunaus, giliai kazkur dideliame ukyje Moletu rajone, vos islipus is auto
pirmi zodziai kuriuos isgirdau buvo: na tai DEGTINYTES. as sakau laba diena,
matomes antra karta duok bent pailset po keliones. Tai va viesnage truko
gera pusdieni. per ta laika pamaciau ko nemates isgirdau ko negirdejes.
Degtine - DEGTINYTE! ANIE JA DIEVINA. Man besedint besisnekuojant teko
kokius 75k isgirst zodi DEGTINYTE, kuri gera, kokio dydzio stopke geriausia
ir tt., atsisakyt gert kokiu 48kartus, pamatyt kaip dviese per 25min
sutvarko 0,5 ir seda i auto, kitas i traktoriu varo pas karves, varo
dasipirkt ir t,t, neskaitant, kad ta diena vakar buvo gere visi iki 5 ryto
( 7 jau reik vaziuot pas karves). Nudienos ten kaime tai ne man. Ir buvau
nesuprastas, kodel nepasilieku isgert DEGTINYTES. O atrodo ukis didelis,
zmones issilavine ganetinai kulturingai atrodantys, net kelias ES paramas
gave ukiui kelt. Nu bet sorri, negi taip visuose kaimuose zmones DEGTINYTE
taip dievina tikraja ta zodzio prasme???

As apsales, ir turiu nauja bajeri draugams vos susitikus pasiulyt ne
degtines, o DEGTINYTES!

Siaip esu negeriantis beveik. Na progomis, lengvai. Buna vakare butelaitis
alaus. Bet kas savaitgali DEGTINYTES vietoj vandens, nu sorri, ziauru ir
likau pasibaisejes.