Tema: Re: echolotas iki 600 lt?
Autorius: Arun@sUser
Data: 2013-09-25 16:33:36
Gal noretum, kad dar ir zuvies rusi,ismieras, lyti beigi alkio laipsni tau
parodytu ? :)
Ne visiskai toporni seni echolotai rodo nuo dugno kylancius burbulus, ne tik
zoles plevesuojancias, cia jau pacio userio igudimas tokius simbolius
suklasifikuoti ir nuo zuvu atskirti.
Kita vertus, prie dugno gulinti prisispaudusi sama ar usoriu GAL parodytu
tie nanotechnologijom valdomi nev&%biennai kainuojantys aparatai, bet ju
"ciupinejimo" daznio intensyvumas nedideliam gylyje is zuvies gali
drebuciuas padaryti.