Tema: Re: echolotas iki 600 lt?
Autorius: 0.5 B
Data: 2013-09-25 16:26:09
biškį off-topic, bet ar skiriasi tam tikrų echolotų žuvies aptikimas?
pas mane Garmin Echo 150, tai ką gerai rodo tai tik gylį  :)  visa kita, kas plaukia, yra "žuvys"  :DDDD      rodo palei dugną achujenas veiksmas, nuleidžiu kabliuką, ir traukiu traukiu žoles nešamas srovės  :)      ar yra tokių, kurie skiria žuvį nuo judančio bele ko?