Tema: Re: pvc valties taisymas
Autorius: Ash
Data: 2013-09-10 10:14:04
Tamsta dažnai perki kuo brangiau?

Pirkau valtį su irklais. Irklai sulūžo.  Tada paaiškėjo kad pirkau valtį, o
irklai duoti dovanų.
Sulūžo suolas. Pradžioj garantija galiojo, o kai valtis buvo pas
remontininką ir jau suremontuota-- įvykis negarantinis, nes neišprusęs
vartotojas :).
Pirkau valtį ant kurios galima kabinti variklį. Nuo variklio ji perlinksta.

Gal jau baigiam, ar dar ką nors išsiaiškinsi?
----
"Liveris"  wrote in message news:l07s2f$fi8$1@trimpas.omnitel.net...

na kiek jau issiaiskinau, pats norejai kuo pigiau, inkaro laikikli gavai
nemokamai, ir del savo neisprusimo ji sulauzei, irklai ir duoti nemokamai,
betkokie, o ne tokie kokie pritaikyti tai valciai.
Vnz nesigilinam toliau .... ;)