Tema: Re: pvc valties taisymas
Autorius: Ash
Data: 2013-09-03 13:06:32
3 žmonėms. 5 AG variklis po paskutinio tiuningo jau dedasi.
Surinkimas trunka kokias 5 min.
Stabilumas- OK. Na, ant borto negali sėdėti taip kaip guminukėje. Nebarška.
Svoris. Vienas gali nusinešti, bet 2 nešimai iki vandens.
Kaune galiu parodyti. Pakilnosi, susidėsi.

Aš turiu tokią mintį, kad šita valtis man per maža.  Šeimos taryboj dar
neapsvarstyta, bet jei tau patiktų, tai gal ir sutartume dėl pardavimo...
Jeigu ką- esmitas eta giemail.

"karolis"  wrote in message news:l04474$50i$1@trimpas.omnitel.net...

o gal daugiau apie sita konkretu modeli atsiliepimu parasytum? kokio dydzio
pirkai? variklis ten dedasi ar tik irkline? kiek ilgai surinkineji? kaip
stabilumas? kiek kainavo? Domina lengvas variantas Nemune/Nery plaukiot

"Ash"  parašė naujienų news:l024o6$7n2$1@trimpas.omnitel.net...

Banana boot kopiją. Sulankstoma.

"karolis"  wrote in message news:l01vqi$2pd$1@trimpas.omnitel.net...

o kokia valti pirkai?

"Ash"  parašė naujienų news:l01oqb$rgt$1@trimpas.omnitel.net...

!!!

Nerekomenduoju.
Pirkau iš šio veikėjo sulankstomą valtį. Išlindo gausybė defektų. Paprašius
vieną iš jų suremontuoti, taikyta arabiška schema:
1. Atvežk, jokių problemų, galioja garantija;
2. Atlikau remontą, remontas negarantinis, todėl mokėk XXX Lt.

Defektai tokie kaip: irklų laikikliai stipriau pairklavus nulinko, inkaro
laikiklis kopijuotas bet neveikia, valtis deklaruota kaip plaukianti su
varikliu bet nuo variklio perlinksta...
Žodžiu, jeigu nenorit turėti problemų- siūlau neprasidėti.

----------------------

"Liveris"  wrote in message news:kvpjem$pqt$1@trimpas.omnitel.net...

galiu rekomenduota savo pazystama:
      Taisau PVC ir gumines valtis. Garantija. Sąskaitos. Remonto paslaugos
suteikiamos Vilniuje.
      Pasiteiravimui:
      Tel. mob. +370 606 05418
      sulankstomosvaltys.lt@gmail.com

      individuali veikla:
      EVRK 301200
      EVRK 331500

      -LAIVŲ REMONTAS IR EINAMOJI TECHNINĖ PRIEŽIŪRA
      -PRAMOGINIŲ KATERIŲ REMONTAS IR TECHNINĖ PRIEŽIŪRA
      -ĮVAIRIŲ TIPŲ LAIVŲ STATYBA
      -SULANKSTOMOS PLASTIKINĖS VALTYS
      -KITŲ GAMINTOJŲ SULANKSTOMŲ VALČIŲ REMONTAS