Tema: Re: Valtis ir exholotas
Autorius: Casper
Data: 2013-07-24 11:51:32
Vat cia kolega viska labai teisingai surase. Rekomenduojama
zinomesnio/populiresnio gamintojo PVC valtis, sakyciau, ne trumpesne nei
3.3m, su kietu dugnu ir kyliu. As savo Brig330 surinkta ir pripusta
nusinesdavau iki vandens vienas pats jei pakeliui dideliu ikalniu ar
nuokalniu nepasitaikydavo :) Po kiek laiko isigijau priekaba, o dar veliau
ir valti pasikeiciau i 390 ilgio.
Is populiaresniu/padoresniu gamintoju yra - Suzumar, Brig, Bush, Hondwave
(a.k.a Honda).