Tema: Re: Valtis ir exholotas
Autorius: Jocker
Data: 2013-07-24 02:24:30
Na PVC daugmaz visos laikys, jei minusinej temperaturij nelaikysi ar ant
saules nekepinsi bei prisemes vandens nebandysi akvariumo namie pasidaryt :)
Gal daugiau paporins tie, kurie daugiau ju "praeje" :)
Tik atkreipk demesi i siuos dalykus:
1. Vietu skaicius - daznai raso tarkim 4 vietu: viskas kaip ir ok - galetum
i ja sutalpint ir 8 zmones kaip silkes, bet praktikoj kai susidesi visa
"garderoba" i valti vietos nerealiai sumazeja. Pats is praktikos (turiu bush
raft 320) galiu patart - jei nori valtyj sedet dviese ir nereiktu jaustis
silke kai "garderobas" sudetas dar papildomai 3 aukstais - ziurek minimum
4-vietes. As kai rinkaus ir kolegai padejau pasirinkt valti - formule
paprasta - ziuri rasoma valties vietu skaiciu ir uzsimerkes dalini ji is 2.
tada bus kazkas panasaus i realu pakankamai komfortabilu hobio leidima.
2. Valties forma - jei tik yra galimybe - stenkis pamatyt ja gyvai.
Dazniausios bedos: siaurejantys galai, kuriuose vietos praktiskai 0 ir nieko
ten nepasidesi, nebet alaus buteli :), bet daznai paskaitoma
charakteristikoj, kur nutodomas vidinis valties ilgis ir atrodo to ilgio per
akis, bet praktikoj 1 metra kai kuriem modeliams gali ismest, nes tas plotas
nenaudingas. Valties plotis - marketingistai kita kart nurodo isorini
valties ploti, o vidini nutyli arba mazom raidem paraso. O gali gautis taip,
kad isorinis valties plotis 1,2 metro, bet abi kameros po 30cm skersmens-
matematika paprasta, vidiniam plotui lieka tik 60cm. daznai valties ilgis
apgauna zvejus kai valtis U formos - paziuri isorini valties ilgi, bet
vidinis tampa skausmingu kai nusiperki tokia valti ir pradedi joje "gyvent"
ant vandens.
3. Kietas (sudedamas) dugnas ir kylis - dalykai tikrai naudingi ir tautos
prasau siuo klausimu nefleimint :) Bet - nusiteik zymiai didesniam svorio
tasymui. As asmeniskai turejau aiskia vizija - daugiausia zvejosiu vienas,
nemazai kada reikes tasyt valti tam tikru atstumu, nes nera gero
privaziavimo prie krantines - rezultatas - valtis be kieto dugno ir be
kylio, taciau tasymas bent dvigubai maziau skausmingas. bet jei valties
svoris ir supakuotos gabaritai automobilyje ne rodiklis - vienareiksmiskai
rinkciausi su kietu dugnu ir kyliu. nenugincijamas komfortas.
4. Valties suoliukai - tikrai nesiulau valties, kur suoliukai fiksuoti, t.y.
nera galimybes pagal poreiki juos pasistumdyt. teko kolegai gyvai rinkt
valti, buvo nuziuretas tikrai geras variantas pagal viskas norimas
charakteristikas - o, bet, taciau - pamacius gyvai issigandom - suolai
vienas salia kito, tad jei du zvejai sedi vienas i kita - abieju vyriskumui
ir keliams mozoliai garantuoti :)). Mano paties valtis su stumdomais
suolais - ir tikrai pagal situacija daznai jie stumdomi.
5. Visokie pribambasai: isorines virves, inkaro virves nuleidejai, mskeriu
laikikliai velkiavimui, buksyravimo kilpa ir rankenos - cia jau pagal
kisene... :)
6. Geras daiktas bent man - krepsys, kuris uzsimauna ant suoliuko. Daznai
buna su paminktinimu, tad "sedimoji" maziau atbunka per ilgesne zvejyba, o
pats krepsys po suoliuku labai geras daiktas, nes gali susidet visokius
maziau reikalingus daiktus, maista, telefonus - apsaugoja nuo lietaus,
saules ir nesipina po kojomis tarp zvejybiniu rakandu.

Tai tiek praktiniu pastebejimu :)

J.