Tema: Re: vežimėlis valčiai
Autorius: Lobis
Data: 2013-02-12 16:24:44
>Man kazkodel rodos, kad ten spraga tavo sutikto policininko mastyme ir
>ziniose.

skambinau i vilniaus ir klaipedos skyrius kurie atsakingi uz eisma, vilniuje
nepamenu su kuo kalbejau klp su vadovu to skyriaus :) Jie aiskiai sako nera
tas reglamentuota ir tiek.

>Nuo kada sukabinimo itaisas traktoriuje ir lengvojoje auto tas pats, a? O
>kadangi traktorinies priekabos sukabinimo itaisas netinka lengvajai
   auto, tai jau ir yra uz ka traukti..
>Pats pagalvok - jei prie furos prikabinsi traktoriaus priekaba ir
  leksi 80km/h, manai neras uz ka nubausti :-))

net MTZ berods turi ta obuoli, nekalbant apie vakarietiskus :) Pas tuos
traktorius yra keiciami tie prikabinimo itaisai. Ir lytagra pilna
sertifikuotu obuoliu pagal prikabinama mase.
Siuo atveju kalba apie priekabele iki 750 kg, ir ten su tais sukabinimais
nieko burt nereikia. Tu tik ziuri blogaja puse :)
O del furos net niekam neidomu bus :) Nes kai tas priekabas pardavoja/perka
tai jas ir tampo su sunkvezimiais.