Tema: Re: vežimėlis valčiai
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-08 18:27:58
On 2013-02-08 14:21:01 +0200, Lobis said:

> Ai nesigincyk ;) as nekaltas kad cia tokia spraga yra palike.

Man kazkodel rodos, kad ten spraga tavo sutikto policininko mastyme ir ziniose.

> Pati policija sako kad jiems pofik kas tech pase parasyta, svarbu
> registruota su TA, draudimu ir nevyrsyta keliamoji galia :)

Nuo kada sukabinimo itaisas traktoriuje ir lengvojoje auto tas pats, a?
 O kadangi traktorinies priekabos sukabinimo itaisas netinka lengvajai
auto, tai jau ir yra uz ka traukti..
	Pats pagalvok - jei prie furos prikabinsi traktoriaus priekaba ir
leksi 80km/h, manai neras uz ka nubausti :-))

> Pasiziurek pas ukininkus kaip tos priekabos registruotas, tampo jas su
> bile kuo.

Po savo laukus tai gali tampyti su bile kuo. O va i bendrojo naudojimo
kelius - jau kaip ir nebe.

Audrius K.