Tema: Ats.: vertinga dovana zvejui?
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2012-05-09 09:29:48
True..., beveik įkalbėjot, kad nereikia įrankių dovanot.

Tuo pačiu prisiminiau, kaip su kolega estu Suomijoje žvejojom. Pas ji visa apranga buvo RAPALA ar panašiai. Iš šono pasirodė ypatingai kokybiška ir patogi, kainos neklausiau bet įdomumo dėlei grįžęs pažiūrėjau kiek kainuoja - kažkokioj e-parduotuvėj su akcija apie 600 lt ar truputį virš. O jeigu tokį kostiumą padovanot? Gal be RAPALA yra kitų, vertų dėmesio?

V.

"servisas" <mes@esame.cia> parašė naujienų news:joc17a$4dr$1@trimpas.omnitel.net...