Tema: Re: vertinga dovana zvejui?
Autorius: servisas
Data: 2012-05-08 23:55:06
Siaip jau kaip daugel metu zvejojantis galiu pasakyti, kad turiu
susiformavusi poziuri i zvejyba, ir ji gal ir sugebeciau per pusdieni prie
bonkos nenutrukstamai snekedamas pateikti taip, kad dar didesnis
profesionalas suprastu, koki konkreciai iranki man pirkti.
Taigi jei jis zvejoja ne rusisku teleskopu su "lekste", o siuolaikiniu
irankiu ir supranta, kuo jis skiriasi nuo kitu, aklai pataikyti i tai, ko
jam reikia beveik nera sansu. Todel manau blogiausia, ka gali padovanoti
zvejui, yra butent meskere ar rite. Nu, rite gal dar dar, o meskere
greiciausiai bus smarkiai pro sali. Taipogi reikia turet omeny, kad meskere
su rite yra vos ne svarbiausias zvejo atributas, todel vargu, ar zvejojantis
zmogus tures kazkokia tuscia nisa, kuria bendradarbiai savo dovana galetu
uzpildyti.
As jei noreciau gauti kazka dovanu is zvejybos, rinkciausi tikrai gerus
rubus. Ant ju galima ir kokia lentele isgraviruota pritvirtinti, ir jei jie
nesueis zvejyboj, tai tikrai sueis grybaujant/turistaujant/poilsiaujant.
Juolab, kad rubai nelabai priklauso nuo poziurio i zvejyba ir neturi "lipti
prie rankos".
O jei negraviruoti ant rubu, galima nupirkti zdarava vobleri, ireminti ir
ant jo isgraviruoti. Arba nereminti, gal jis nores ant jo pazvejot :)
Graviruoti tai tikrai galima daug ant ko- ziemines dezes, grazto, kepures
issiuvineti,  ar dar kazko.
O zvejui dovanoti meskere- tai prastas sprendimas vien del to, jog
nezvejojantys zmones zveji dazniausiai isivaizduoja kaip "durneli tupinti su
meskere  ant kranto ir spoksanti i viena taska", todel renkasi standartini
sprendima, kad jam reikia dovanoti kazka is sitos kombinacijos- kranto
nepadovanosi, taskas per pigus, todel perkam meskere.