Tema: Re: del privaciu ezeru zvejybos
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-04-30 11:12:46
Kam nors veliau prikabinti.
Bet kad kazkas legalaus butu - nelabai panasu.
As uzpernai Asvejoj uzkabinau sniura su bambeliu (vertikalu), tai traukiau virsun kokiu 20 metru, kol pasirode tinklo virsus, vobleris velkiaujant buvo giiliai nugramzdintas. Sukos buvo seliavoms bet tris tinklus uzmete, tai su GA siaip taip parisom du vyriokus, aisku, neprisipazino, kad tinklai ju, bet vienas bauda vis delto gavo, kitas kazkaip tai teisme issisuko.