Tema: Re: del privaciu ezeru zvejybos
Autorius: Romas
Data: 2012-04-30 10:48:29
vakar po pietu ezere spiningavau.
uzkabinau kazka , istraukiau , ir radau -
gal 35-40 m sintetines virvutes plonos  , kas 5 m prirista nemaza verzle (suprantu kad
guletu ant dugno ) ir vienas galas buvo priristas prie sakutes krante ( fiksuota
vieta )
jokiu kabliuku ar dar kazko zvejybinio .
Kam tai galejo buti naudojama nelegaliai zuklei kazkokiai ????

Romanas