Tema: Re: Valtis
Autorius: Romas
Data: 2012-04-23 10:41:02
yra sprendimas , kaip manau tenkintu. Vietos beveik neuzima.
Yra tokis gaminys - pripuciamas ratas, su zemyn pritvirtinomis
guminemis kelnemis, ten kur batai - pelekai plaukimui.
isirangei i tokia iranga, ir pelekais nuplauki iki zukles vietos, gali spiningauti.
beje tai labai ekologiska, per TV minejo , kad vandens pauksciai nesibaido.
BET - ten kur yra krokodilu naudoti nepatariama.::))

Romanas