Tema: Re: Valtis
Autorius: Pi.
Data: 2012-04-22 13:14:09
ir as nezinau kiek Tamstai metu:)
gal netiksliai issireiskiau del tos valties.. norejau pasakyt, kad neturiu
kaip tokia valti veziotis, tai ir yra pagrindine priezastis kodel
nesirinksiu jos tokios.. kol kas zvejoju nuo krantu arba ten kur galima
issinuomot/pasiskolint valti.. taciau yra idomiu ezeriuku kur neturiu
galimybes tureti valti, veziotis medine ar plastikine (ta lenkiska) irgi
neturiu su kuo.. tai ir rinksiuosi pripuciama pvc- telpa i bagazine..
plaukimo funkcija atlieka puikiai..
pavogti is garazo ar is rusio sekmingai gali ne tik valti..tad minuso
pripuciamos valties sioje vietoje nematau..