Tema: Re: stoveliai
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-02-27 16:21:52
A nu tai taip + dar naftos kainos vis aukstyn kopia, is Utenos jau gaunasi atgabenti pobrangiai...

Siaip geras daiktas, man patiko stintelems dusinti, gaila paskutiniu metu ko tai tragiskai nekimba, tai ir stovelis kaip ir nereikalingas, vistiek sedi ir bukai spoksai i dvi meskerytes :)

Alus yra geris, tik kad neuzsaltu, reikia i koki izoliuojanti materiola ivynioti, per nakti susiles ilgai siluma islaiko. O prie arbatos butinai kokios tai fliagos prireikia, nepigiau gaunasi niekaip. Nu, jei vairuoji, tai kitas reikalas, bet as tai vis stengiuosi pas ka nors i masina isiprasyti :)))