Tema: Re: stoveliai
Autorius: Petka
Data: 2012-02-27 14:15:17
Ar tikrai pabrango? Pernai tiek pat buvo. Jamk visus - atiduosiu po 15 :)
Aš į savo mažiukę dėžiukę sutalpinu 2 tokius stovelius - per akis
užtenka. Reikia tik rasti būdą - kojelės prie dėžės šono, laikiklis
viršuj ir viskas ok. Galvoju dar pasidarysiu kabinimą prie dėžės diržo
laikiklio su kilpute ir Velcro lipduku. Stintelėms imu dar kibiriuką -
jų ten galima susidėti ir tuziną.
Universalių daiktų nebūna. Galima panašų variantą daryt sudedamą -
daugiau mazgų, detalių, lūžimo ir gedimo. Ir kaina manau būtų
atitinkama. Žinoma, jei kiniečiai pradės masiškai gamint, gal paleis ir
po 10 lt...
---
Petka