Tema: Re: unifilamentas
Autorius: Ignas
Data: 2012-02-15 14:16:56
na va palyginimui: 0.22 monofilas
(http://parduotuve.spiningavimas.lt/monofilamentiniai/1331-valas-berkley-trilene-xl-casting-300m.html)
laiko 5.2kg, 0.12 nanofilas (realiai 0.135
http://parduotuve.spiningavimas.lt/nano/1380-berkley-nanofil-002-019-clear-.html)
laiko 6.9kg (jei atsiliepimai teisingi, per mazga kazi ar 4kg laikys). apart
uzmetimo nuotolio nera reikalo nusismulkint, o uzmetima didint galima bandyt
svareliais (seryklelem) ar valtim, arba is esmes keist zvejybos vieta jei
nedameti...