Tema: Re: unifilamentas
Autorius: dweller
Data: 2012-02-14 19:10:25
pagrindiniui - teoriskai zymiai plonesnis ir stipresnis uz monofilamenta - toliau galima uzmest ir gal zuvis maziau baidys :)
del pavadeliu negalvojau, bet ten gal dar labiau tinka, jeigu mazgus laiko.
jeigu teisingai priguglinau, tai dvigubai plonesnis unifilamentas laiko tiek, kiek monofilamentas.