Tema: Re: Jei dar nematet, naujos Zvejo bilieto kainos nuo kovo 31
Autorius: eMJei
Data: 2012-01-06 12:53:38
buna isimciu visada.

tarkim as irgi, kad ir siandien, jei proga atsiras, nuo darbo vietos
pakilsiu ir uz 30 min busiu prie upes.

bet yra vienas bet, leidima prie upes turiu metini, ir man nereikes
siusti sms. visur kitur, toliau ar pan, laikas jaubutu ilgesnis. na o
tavo varaintas labai jau retas turetu buti, kad vis prie skirtingos
balos, atsitiktinai...