Tema: Re: Jei dar nematet, naujos Zvejo bilieto kainos nuo kovo 31
Autorius: kaleda
Data: 2012-01-06 12:23:24
Blet, skaitau skaitau cia tuos pezalus, ir prisiminiau
kai Kuciu ryta vaziavau i turgu pirkti karpio.
Guli kruva SPRINDINIU upetakiu! Va jums ir prasom.

Jei koks vaikas (prisipazinsiu, ir pats vaikytes pora "nelegalkiu"
lydeku esu pasiemes) ten koki pagaus - tai poxui yra. Bet cia blet dezem.

Pries gera pusmeti tokiu pat starkioku vos uz b*bi ilgesniu maciau.
Tai vos neapsiverkiau.

Niekas nepasikeis.
Tik leidimo kaina.

P.S.
Ar cia man vienam taip pasirode, kad cia pabrangs MZD ir kiti isnuomotu
tvekiniu leidimai?
Uzuominos apie respublikini neradau.

--
Kaleda