Tema: Re: Meteo stotele
Autorius: Povilas
Data: 2011-12-19 12:11:43
Yra jame viskas komplekte,bet reikia ji statyti taip,kad vejas is visu 4-iu
pusiu vienodia pasiketu.O mano atveju,ji stovi isnesta uz balkono ant
kronsteinu ir todel vejo parodymai yra absoliuciai netikslus.Aisku, gerai
butu visa sita grozi pasistatyti ant namo stogo, bet klausimas kaip ilgai
visas sitas geris ten isbus nepavogtas - pas  mus zmones pavogs,net
nesuprasdami kam sito prietaiso reikia.

"Aivaras"  parašė naujienų news:jcaron$8vq$1@trimpas.omnitel.net...

na taip Povilai, taviske tikrai jau link Professional traukia ;)
o kad vejo greiti matuotu reikia dasipirkt ta pribora?