Tema: Re: Meteo stotele
Autorius: Povilas
Data: 2011-12-14 19:03:59
Na,kaip cia ta krikscionybe ivertint: kai ieskojau kazko bent kiek panasaus
pas mus pries 4 metus,tai radau tik Ogmios laikas ir va tent tai kainos
tikrai nekrikscioniskos ( apie 2000 lt) ,o iki mano isigytos stoteles
parametru ir galimybiu joms toli toli kaip раком до Москвы. Todel ,manau,kad
tie 229 usd ,kuriuos sumokejau amerikonui yra dar visai pakenciama suma.

P.S.Ka tik paziurejau kiek ji dabar kainuoja interneto platybese ir randu ta
pacia kaina:

http://www.ambientweather.com/wmorscwiprwe.html

"Gimp"  parašė naujienų news:jc9ctm$2lk$1@trimpas.omnitel.net...

Itariu kaina jos nekrikscioniska...