Tema: Re: Kas gali būti geriau...
Autorius: VP
Data: 2011-09-05 15:06:38
Siaip paskutiniu metu eseriams skusti naudoju tris skirtingus irankius. Jei
valau prie "valties garaziuko" tai naudoju jau mineta anksciau "storos
skardos grebli pjuklo dantimis". pagal "skutimo savybes/patoguma/efektyvuma"
sitas irankis man yra geriausias is to ka esu bandes. Minusas vienas -
zvynai laksto visur aplinkui. Bet kadangi veiksmas "gamtoje", tai minusas
nereiksmingas.
antras irankis - tevo gamintas savadarbis peilis, kurio geleztes
"nedarbineje puseje" ispjaustyti "nedideli pjuklo dantys", beje ispjaustytos
"dvi eiles dantu ziurinciu i skirtingas puses". skuta eserius puikiai, turi
ta pati minusa kaip ir pirmasis irankis....
trecias irankis - pirktinis skuteklis gumine rankena. Dvi eiles nedideliu
dantuku. skuta neblogai, zvynu tasko maziau negu pirmieji du. Bet skutimo
savybes prastesnes. manau kad kaltas metalas ir "nepakankamas dantu
astrumas".

dar yra teke bandyti tokia "nedidele tarka su rankena virsutineje puseje"
(specialiai skirta eseriams valyti). Skuto pusetinai, bet uztai beveik
netaske zvynu - susirinkdavo "tarkos apacioje"...