Tema: Re: Dugnine. Vel pagalbos :)
Autorius: Andu
Data: 2011-09-01 15:22:43
Visu pirma, karpininkai naudoja kaip pagrindini labai stora (0,3 mm pvz.)
vala, shock leaderis dar storesnis, analogiskai meto ir surfo specai.
O koks gali buti shock-leader'is is 0,2 mm mono valo? Tiesa, pagrindinis
valas yra 0,06 -0,08 pintukas ir sveiciama serykle, kuri tuscia sveria apie
100 g? Ar labai jis laikys uzkliuvus valui? O va taip didelese upese gaudo
olandas Jan van Schendel. Man, savo laiku, yra ne karta pabege dideli
Strevos sazanai, kurie be vargo nupjaudavo braukdami per dreisenom
apaugusius akmenis net ir is 0,2 mm storio pintuko surista shock leaderi,
kai tuo tarpu pagrindinis 0,24-0,27 mm storio pagrindinis monovalas likdavo
nepazeistas.