Tema: Re: Dugnine. Vel pagalbos :)
Autorius: VP
Data: 2011-09-01 10:04:51
:) :) :) O tai gal gali man pasakyt, kodel (tavo manymu) kriaukles turetu
sunkiai pjaut vala?
ar pas tamsta, kai spiningauji, valas traukimo metu nebuna isitempes? jei
pintuka palikt "neitempta", tai ji sunkiai kerpa ar pjauna belekokios
zhirkles/peiliai/reples, bet uzhtenka tik shiektiek itempti pinta vala ir...
puikiausiai galima nupjaut net su vienkartiniu peiliuku ish maximos...