Tema: Re: Zvejybos Nemune pradziamokslis
Autorius: Andu
Data: 2011-08-25 13:34:41
"Bilas" <erj@gmail.com> wrote in message
news:j2rs5b$pgs$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia jau idomiau ir konkreciau. Pagooglinau, tai sapalai domisi
> karkvabaliais ir vobleriais. Gal galima konkreciau apie siu zuvu gaudyma?

Nusiperki kelet1 vobleriukų - tuose kraštuose šapalai ir ne tik jie labai
apkenčia Yo-Zuri L-Minnow 44, ypač tauksinukus su žaibu ant šono, bet
nebrokija ir Salmo Hornet ar Gloog Hektor (4 cm ilgio). Be to galima
paieškoti salačių - tiks pjautinės bligės, blizgės DAM Slim (16 g),
vobleriai Yo-Zuri L-Minnow 66, - juos gnoriai valgo ir lydekos. Beje,
šeštadienį vienas mano draugų tuose kraštuose ant "auksinio" L-Minnow 44
parvilko virš 5 kg sveriantį ūsorių

Andu