Tema: Re: Zvejybos Nemune pradziamokslis
Autorius: Romas
Data: 2011-08-22 09:13:48
jei vaziuosi Gerdasiu keliu, tai desneje puseje bus uztvankele.
Kaip taisykle siuo metu ten pakelese stovi masinu nemazai.
Tai zvejai - pludininkai , kurie sekmingai gaudo zuvi.
Jei vaikai nera labai mazi , galite nukeliauti iki Nemuno ir pamatyti veiksma
naturoje,
dar pravaziavus kazkiek km kaireje prasides miskas , ir uz tokios beveik
sugriuvusios sodybos kaireje bus nemalonus  nuvaziavimas nuo asfalto link Nemuno.
kai pasieksi Nemuna suk kairen, ten bus ilankos ten rasi nemazai zveju buveiniu
(istrypta)
bet tai veiksminga , kai zemas vaduo gaudant plude , ir gerai kanda sapalai kei vanduo
aukstesnis dugnine.Zuvis - karsis , kuoja, sapalas , usas.
Vaziujo dar toliau link Baltarusijos, apseziurek maps.lt ir surask kur
iteka Ancia, ten esant dabartiniam vandeniui turetu buti gera zukle , jei bus tinkamu
priejimu
prie vandens, senai jau nebuvau.

Romanas