Tema: Re: "balta" zuvis
Autorius: @runas@sUser
Data: 2011-08-23 19:51:15
Lynai, kaip ir karpiai, karsiai, gaudomi PAROMIS, t.y. prisiserti juos
reikia, sedeti ir laukti ilgai, daug is karto nepagausi, nes baikstus, etc.
Norint, kad vyras pavy..., labiau mylet pradetu, gal ir verta uzsiimti :)))

"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
| Jei kartais nebūtų kur dėt, tai paimčiau į geras rankas :D
| O lynas - mano mėgiamiausia žuvis, bet mažai turiu vilčių, kad pagaus. mat
gi kai kam nuobodu plūdinė. Kai kas spiningaut labai pamėgo ;) Aišku,
nespjaunu ir į ešerius ir lydekas, o jei dar koks sterkas pareitų, tai irgi
būtų smagu... bet žiūriu viskas eina link to, kad teks man pačiai užsiimt,
kitaip lynų ir nepamatysiu :)))

> [...]
Zoline,

| > |

| > | > |