Tema: Re: "balta" zuvis
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-23 19:46:23
Jei kartais nebūtų kur dėt, tai paimčiau į geras rankas :D
O lynas - mano mėgiamiausia žuvis, bet mažai turiu vilčių, kad pagaus. mat gi kai kam nuobodu plūdinė. Kai kas spiningaut labai pamėgo ;) Aišku, nespjaunu ir į ešerius ir lydekas, o jei dar koks sterkas pareitų, tai irgi būtų smagu... bet žiūriu viskas eina link to, kad teks man pačiai užsiimt, kitaip lynų ir nepamatysiu :)))