Tema: Re: seskmadienio laimikis (praeito)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-03-20 15:18:56
As tai ne apie svaruma, tame mano minetame ezeriuke vanduo kaip asara, kokie
6 m gylio kiaurai matomas, turiu maumeny rugstuma, kuris stipriai kenkia
ikrams, ilgainiui turetu tiek zuvys, tiek veziai isnykti, bet va, veziu vis
dar yra, nors zuvies pagaunu kokius 10 kartu maziau, nei pries 10 metu
(elektriku tikriausiai nera, priejimas ne tas, tinklu nepastebeta).

P.S. vandens tyrimus toks kaip ir "nuomotojas" dare pries kokius 8 metus,
teko kalbetis, sake, kad kasmet vis rugsteja vanduo del pelkiu.