Tema: Re: seskmadienio laimikis (praeito)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-03-20 13:15:48
Bliamb, nu, tu palankiu salygu tai nesuprantu: B.Lakajuose esu rades vieta.
kur vidury dienos kokiu 3 m gylyje zaidziau su maza blizgute uz
pilvo/krutines/znypliu pakabinedamas vezius, jie, padlos, netgi puole
blizge, ja judinant, tai cia suprantu  - svarus (?) vanduo, didelis ezeras,
bet Labanore zinau ezeriuka, kur vanduo per paskutinius 20 metu tiek
surugstejo, kad isliko tik kelios zuvu rusys (buvau atsivezes karosiuku
zyvcui, tai per 3 dienas ziaunos nupuvo), ale veziai ten ir visai,sakyciau,
neblogai jauciasi, va ir suprask, ko jiems reikia...