Tema: Re: Svarbi tiek verslin, tiek mgjika uvininkyst
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-03-04 11:08:07
Dar gal prideciau, kad vienos - dvieju rusiu zuvu veisimo forsavimas yra
visiskas biologinis - ekologinis debilizmas.
Auksciau pateiktame pavyzdyje - prileidus atitinkama kieki lydeku greitai
sunormaletu karpiu populiacija, taciau, kaip Darius minejo, nu ne musu cia
zuvys, jos mesai auginamos.
Labai gerai butu, kad vadinamieji "verslininkai" laikytu namie akvariumus,
bent turetu supratima apie biologine pusiausvyra..