Tema: Re: Svarbi tiek verslinė, tiek mėgėjiška žuv
Autorius: Dar321
Data: 2009-03-03 13:35:20
Mano baloms irgi jis kadais darė, ale kai mažulytės, tai jo visai nedomino. Ale siūlomus tinklais kasmet išsitraukt limitus ataskaiton vistiek inpaišė...
O va klubo vienos "seliavinės" balos nuomos sutartį pasirašinėjant, RAAD'o buvo priverstinai siūloma sudaryt verslinę ir lupt seliavas tinklais bei žuvint jų mailiumi... Griežtai atsisakėm, nors labai anys nepatenkinti buvo. :(((

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632