Tema: Re: ledas
Autorius: Petka
Data: 2011-04-10 20:11:26
Shandzei uzdarytas ziemos sezonas tarp Utenos ir Zarasu. Pavyko neblogai
- kuojos, karsiai, eseriai. Blizgute nunese lydeka. Mazu eseriuku be
skaiciaus, imamu pora desetku, vienas puskilinis. Karsiai 200-300 g -
kaip ziemai labai neblogi. Taigi deze su graztu, bachilai ir kombezas
keliauja ilsetis iki kito sezono...
---
Petka