Tema: Re: ledas
Autorius: Petka
Data: 2011-04-03 19:32:59
Kaip kur. Ant Galves jau kita savaite nelipciau. Siandien buvau
Alausuose - puikiausia, manau bus galima dar vidury savaites nulekt, o
gal ir kita savaitgali. Baluose uzdariau sezona - su pasibraidymais prie
kranto. Akmenoj dar geras ledas, apie 40 cm - tik uzlipt sunku - reik
liepto. Utenos rajone taip pat tvirtas. Reik ziuret - kiekvienam ezere
ledas kitoks. Na ir lipt ant jo reik su protu.
---
Petka