Tema: Re: rite zieminei
Autorius: Petka
Data: 2011-02-08 15:26:53
O valo klojiklis jums nesvarbu? Nusipirko cia vienas popigiaisku riteliu
po 20 lt - itrauke pinta vala uz 50 litu kelis kartus, sutraukaliojo  -
va jums ir susitaupe. Rites darbas irgi dzin - kad pasalus nesisuka,
kliba, plastmasiu kampai visur kliuva, ner momentinio atbulines eigos
stabdzio... kiek nebandziau - man nepatiko ir tu "riciu" po 20 lituokliu
neikisi. Gal kitiem ir gerai, bet man irankis turi buti pilnai atlikti
savo funkcija ir nesukelti rupesciu.
---
Petka