Tema: Re: rite zieminei
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-02-07 14:50:34
Kuo sita bloga? http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?productID=2833
Jei gauni pasukiot pries perkant ir podefaultu neisklibus, tai visai smagiai
dirba. Pora sezonu, bent jau man tikrai atlaikys, zvejoju tik savaitgaliais
ir neperdaug intensyviai, pirkau gruody ir kol kas neigiamu pokyciu
nepastebejau. Kas gaudo ekstremaliom apkrovom, ima net ir mazus
multiplikatorius.